ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΜΕΣΙΤΩΝ - "Σκηνοθετώντας τη ζωή "

Εντατικό Σεμινάριο για τις Πωλήσεις Νεόδμητων Ακινήτων
Σκηνοθετώντας την ζωή
Ιδανικό για Κατασκευαστές, Μεσίτες, Υπεύθυνους Πωλήσεων.
Βασισμένο στο «Reach the Top in NEW HOME & NEIGHBORHOOD SALES» του Mayer Barnes
Διάρκεια: 4 ώρες
Ατομική Συμμετοχή 150€

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ - ΔΗΛΩΣΤΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ

 

Οι αλλαγές είναι η μόνη δεδομένη συνθήκη σε κάθε Αγορά.
Είσαι διατεθειμένος να ενεργήσεις διαφορετικά; Με άλλα λόγια πρέπει να το θέλεις, για να πραγματοποιήσεις σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που εργάζεσαι μέχρι σήμερα. Εκτός εάν πιστεύεις ότι θα συνεχίσεις να λειτουργείς αποτελεσματικά, ακόμη και όταν η Αγορά αλλάζει χωρίς να αλλάξεις.
Εκσυγχρονισμός και στις Πωλήσεις.
Σταμάτα να πουλάς! Μάθε να δημιουργείς «φίλους» για τα σπίτια σου και μακροχρόνιες σχέσεις για εσένα με πελάτες που θα εμπλουτίζουν το επιχειρηματικό σου μέλλον.
Η Αγοραστική διαδικασία.
Οι αγοραστές γυρίζουν δεξιά αριστερά ασταμάτητα. Απλά βλέπουν και ζητούν τιμές. Πολλές, φαινομενικά παρόμοιες, επιλογές μπλέκονται στο μυαλό τους και προσπαθούν να ξεχωρίσουν την καλύτερη με την μέθοδο της απόρριψης. Εσύ πρέπει να τους σταματήσεις, να καταλάβεις πως σκέφτονται, να αναδιοργανώσεις την σκέψη τους, να παρουσιάσεις ολόπλευρα την λύση σου με τρόπο που θα τους δελεάσει και να τους βοηθήσεις να αποκτήσουν σπίτι.
Συστηματική Πώληση.
Όσοι συνήθισαν την εποχή που οι «συνθήκες» πουλούσαν τα σπίτια ας ξεβολευτούν. Η πώληση είναι μια δύσκολη διαδικασία που για να την ολοκληρώνεις κάθε φορά με επιτυχία πρέπει να μελετήσεις και να συστηματοποιήσεις κάθε βήμα της. Το χαμογελαστό καλωσόρισμα, οι προετοιμασμένοι διάλογοι, το στήσιμο του Show Room, η χειραψία στο κλείσιμο, κ.τ.λ. Όλα πρέπει να είναι συστηματοποιημένα για να Πουλάς αβίαστα στους, επιφυλακτικούς και διστακτικούς, Πελάτες σου.
Προαπαιτούμενα της Συστηματικής Πώλησης.
Είναι σημαντικό να θες να πετύχεις. Αλλά πιο σημαντικό είναι να θες να προσπαθήσεις και να προετοιμαστείς. Πρέπει να μάθεις να εργάζεσαι με Ενθουσιασμό, να αντιλαμβάνεσαι και να διαχειρίζεσαι Φόβους και να δημιουργείς Επείγουσες Συνθήκες που θα προκαλούν την Άμεση Ανταπόκριση των Πελατών σου.
1ο Στάδιο της Συστηματικής Πώλησης. Συνάντηση – Υποδοχή.
Αρκετές φορές προδικάζουμε, ατυχώς, το αποτέλεσμα μιας πώλησης από την εμφάνιση και μόνο του Πελάτη. Άλλες φορές πάλι αρκούμαστε στην στερεότυπη δήλωση «απλά κοιτάω…» και αποσυρόμαστε. Αν αποδέχεσαι ότι «Τα πρώτα δευτερόλεπτα καθορίζουν το αποτέλεσμα». Τι, συγκεκριμένα και μεθοδικά, πρέπει να κάνεις για να έχει τον έλεγχο; Με ποιους τρόπους «ξεγλιστρούν» οι αγοραστές και πως θα τους σταματήσεις.
2ο Στάδιο της Συστηματικής Πώλησης. Εξερεύνηση.
Μάθε να «Εξερευνείς τον κόσμο» του κάθε Αγοραστή για να μπορέσεις, στην παρουσίαση σου, να συνδυάσεις αυτό που προσδοκά για αυτόν και την οικογένεια του με τα χαρακτηριστικά της γειτονιάς και των σπιτιών σου ώστε να θελήσει να το αποκτήσει. Η περιοχή ενδιαφέροντος, ο προγραμματισμός της οικογένειας του, οι οικονομικές δυνατότητες, τα θέλω, οι ανάγκες, οι επιθυμίες και τέλος η διερεύνηση του ποιος τελικά θα αποφασίσει είναι στοιχεία της απαραίτητης έρευνας και αξιολόγησης.
3ο Στάδιο της Συστηματικής Πώλησης. Έκθεση – Η «Εικόνα» της Πρότασης σου.
Τα στελέχη, η τοποθεσία, η διαρρύθμιση του χώρου, η σειρά παρουσίασης, το έντυπο υλικό είναι βασικά συστατικά της παρουσίασης κατά την οποία πρέπει να «ξεδιπλώσεις» την γειτονιά σου, το στυλ της, τα σπίτια της και την ιστορία σου. Όλα αυτά με σκοπό τελικά να προκαλέσουν την άμεση ανταπόκριση του.
4ο Στάδιο της Συστηματικής Πώλησης. Show Time! - Επίδειξη
Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται την κάλυψη των αναγκών τους έχει να κάνει περισσότερο με το φαντασιακό τους παρά με την πεζή πραγματικότητα των «τούβλων και των κουφωμάτων». Η επίδειξη του συγκροτήματος πρέπει να αγγίζει και να παρασύρει τα συναισθήματα του κάθε πελάτη σου.
5ο Στάδιο της Συστηματικής Πώλησης. Επιλογή Σπιτιού. Ένα και μόνον ένα!
Αφού «πούλησες» την τοποθεσία, την γειτονιά, την επιχείρησή σου τώρα πρέπει να επιλέξεις το ένα και «μοναδικό» σπίτι για τον Πελάτης σου. Όλα τα ακίνητα έχουν κάτι «μοναδικό» πρέπει να μάθεις να το αναζητείς για κάθε πελάτη σου ξεχωριστά και να το αναδεικνύεις.
6ο Στάδιο της Συστηματικής Πώλησης. Αντιστάσεις!
Αφού ο Πελάτης είδε και άρεσε τα πάντα, αφού επέλεξε σπίτι, είναι φυσιολογικό να φοβάται να δεσμευτεί και να θέλει να φύγει. Θα τον αφήσεις; Αν ναι γιατί δεν τον έδιωχνες από την αρχή να έρθει όταν είναι έτοιμος; Εδώ αρχίζει το γλέντι, για τους «Αληθινούς» Πωλητές! Πρέπει να κάμψεις τις αντιστάσεις του και να τον βοηθήσεις να αποφασίσει αντί να «το βάλει στα πόδια».
Τεχνικές Κλεισίματος.
Ποτέ δεν θα είναι πιο «ζεστός» και πιο «έτοιμος» από τώρα! Πόσες φορές πρέπει να ζητήσεις δέσμευση από κάθε Πελάτη για να την έχεις; Οι στατιστικές λένε πέντε (5)! Μάθε να κλείνεις με πέντε διαφορετικούς τρόπους για να παίρνεις 8 στις 10 πωλήσεις.
Κράτα επαφή.
Κάποιοι από τους Πελάτες σου, παρόλα αυτά, θα φύγουν… Αλλά και για εκείνους που θα κλείσουν κάποιο σπίτι η συνεχείς επικοινωνία είναι η «μητέρα» των επαναλαμβανομένων πωλήσεων! Δεκάδες αιτίες και τρόποι μπορούν να διατηρήσουν την «φλόγα» αναμμένη. Τίποτα στην τύχη και όλα μεθοδικά.
Συστάσεις – Το πιο δυνατό εργαλείο του Μάρκετινγκ.
Τα αποτελέσματα σου προκύπτουν από τις δημόσιες και φιλικές σχέσεις σου. Οι Αγοραστές είναι τελικά αυτοί που σε πληρώνουν και όσο περισσότερους έχεις τόσο περισσότερα κερδίζεις. Θα περιμένεις να αναλάβουν πρωτοβουλία και να σου συστήσουν τους φίλους που πιθανά ενδιαφέρονται για τα σπίτια σου ή καλύτερα να οργανώσουμε ένα σύστημα;
Προετοιμάστηκες; Οπλίστε, Στοχεύστε…Πυρ!
Καλές οι γνώσεις αλλά για να εφαρμοστούν χρειάζονται στόχους και άμεσες ενέργειες. Χωρίς συγκεκριμένες προσπάθειες και λάθη η μάθηση δεν κατακτιέται και αποτελέσματα δεν έρχονται. Πως ξεκινάς και ποιες οι πρώτες ενέργειες που πρέπει να κάνεις;